بررسی و نقد بهاییت

وب نوشته های یک آنتی بهائی در بررسی و نقد فرقه ضاله بهاییت

بررسی و نقد بهاییت

وب نوشته های یک آنتی بهائی در بررسی و نقد فرقه ضاله بهاییت

وب سایت محاکمه هک شد

به نام خدا

در اولین روز از دومین سال فعالیت وب سایت mohakeme متاسفانه افراد صهیونیزم جهانی ، این وب سایت را هک و اطلاعات موجود را از بین بردند .
ما در تلاش هستیم که در چند روز آینده باردیگر و با توانی بیشتر به میان شما آمده و فعالیت های خود را در مبارزه با فرقه های منحرف بشریت ادامه دهیم .
منتظر باشید که mohakeme در نقد فرقه ها برخواهد گشت .


یا علی مدد

 

 

In The name of God
The first day of the second years, unfortunately, people mohakeme website Zionist world, this website and information available from you destroyed.
We're trying a few days again and more power to come between you and your activities in combating deviant sect of humanity continue.
Wait mohakeme in the review by cults dates.


Or help Ali

 

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

فی الیوم الأول من السنة الثانیة من mohakeme الانترنت ومما یؤسف له أن الناس صهیونیزم العالم ، وهذا الموقع والمعلومات المتوفرة لدیک من أحاط.
نحاول بضعة ایام ویوقع مع المستقبل من بین أکثر یمکنک المجیء وأنشطة مکافحة الفرع الضالة من البشر ، وأکثر عطاء.
Mohakeme النقدیة فی انتظار أن تکون الطائفیة و جولة.


أو یساعد علی