بررسی و نقد بهاییت

وب نوشته های یک آنتی بهائی در بررسی و نقد فرقه ضاله بهاییت

بررسی و نقد بهاییت

وب نوشته های یک آنتی بهائی در بررسی و نقد فرقه ضاله بهاییت

من یک پیامبر جدیدم به من ایمان بیاورید!

راستش یه چند وقت بود هوس کرده بودم ادعای پیامبری کنم. با خودم گفتم هرچه زودتر بهتر. اومدی و پس فردا افتادی مردی. حیف تو نیست. در نتیجه برای اینکه زمان از دست نره در زیر اصول و آموزه های دین خود را بر می شمارم اگر مایل بودید به دین من ایمان بیاورید.

من پیامبر روشنفکری هستم و خودم را خاتم نمی دانم شما حتی می توانید به پیامبرانی که بعد از من مبعوث می شوند نیز ایمان بیاورید فلذا دوستان بهایی که به خاتمیت اعتقادی ندارند در اولویت ثبت نام خواهند بود و می توانند بها جون رو بی خیال شوند و به آیین من بگرایند.

در آیین من هیچ قاعده و قانون و فقهی وجود ندارد و کلآ آدم باید دلش پاک باشد.

اصولآ در فرایند تکامل داروینی میمون تبدیل به انسان شده و عقل بشر کامل شده و بشر خودش برای خودش تصمیم گیری می کند. دین برای وقتی بود که انسان هنوز میمون بود.

قدرت بشر از همه قدرت ها فراتر است و بشر نباید زیر بار هیچ قدرت دیگری قرار گیرد. اصولآ خدایی وجود ندارد که قدرت مطلق باشد خدا زائیده ذهن بشر است خدا خودمونیم بابا. آخوندا خرمون کردن!

در دین من نه تنها حقوق زن و مرد برابر است بلکه حقوق همه چیز با همه چیز برابر است. حتی حقوق حیوانات و درختان و سنگ ها با انسان برابر است و حقوق گاوها نیز در اعلامیه حقوق گاوها بیان شده است و مردها نیر حق دارند به فرزندان خود شیر دهند و حتی حق دارند حامله شوند. انسان حق دارد مانند حیوان در ملاعام مدفوع کند و حیوانات هم حق دارند اتومبیل شخصی داشته باشند.

دین، نباید مانع آزادی بشر شود. دین نباید مانع صلح و گفتگو شود. دین نباید باعث خشونت شود. دین من با جنگ و تفنگ مخالف است حتی اگر برای گرفتن حقی باشد. دین نباید مانع علم پوزیتویستی شود. دین نباید با فراورده های مدرنیته مخالفت کند. دین نباید مانع برقراری دموکراسی شود زیرا دموکراسی بالاترین و بهترین چیز است و هیچ چیزی حق ندارد جلوی آن را بگیرد. از آن فراتر دین به هیچ وجه حق ندارد شهوت و غریزه انسان را کنترل کند. چون انسان شهوت دارد و این یک چیز کاملآ طبیعی است.

در دین من همان طور که در فیلم سینمایی هالیوودی ((امریکن پای)) مشاهده می شود همه ساله جشنی برگزار می شود که مرد و زن به صورت لخت مادر زاد در آن شرکت خواهند کرد و مسیر مسابقه را در حال مستی و کاملآ عریان می دوند. و شاد خواهند شد نه مثل این مسلمون های افسرده که شادی بلد نیستن و همش تو سرشون میزنن و گریه می کنن!!!

اساس دین من بر بی خیال بودن استوار است. هر انسانی که احساس کرد که کمی دغدغه و ناراحتی پیداکرده است باید با مشروبات و مخدرات خود را مست و نئشه کند.

در دین من هیچ انسانی نباید به فکر انسان دیگری باشد و به او کمک کند. مظلومان و محرومان هم اگر خیلی محروم و مظلوم اند باید بروند سراغ همان مشروب و مخدر تا بی خیال شوند.

در دین من به جای رسیدن به مناطق محروم باید روزنامه زنجیره ای چاپ کنیم و در روزنامه ها بهترین مشروبات و مخدرات را تبلیغ کنیم. و همچنین همه انسان ها باید در حالی که مست هستند با هم گفتگوی تمدن ها کنند و همه دختر و پسر ها باید با هم در حال گفتگوی تمدن ها باشند. مخصوصآ دخترکان ایتالیایی در اولویت هستند و حتمآ باید مورد گفتگوی تمدن ها واقع شوند.

در دین من هیچ کس نباید مجازات شود نه اراذل و اوباش و نه مفسدین اقتصادی و نه جاسوس ها زیرا انسان کرامت دارد. همونطور که گفتم هرکس ناراحته بی خود خودش رو اذیت می کنه پس مشروب رو خدا برای چی آفریده؟

در دین من قیمت گوجه فرنگی از همه چیز مهم تر است. مهم نیست که مسلمانان در دنیا کشته می شوند و مقولاتی چون شرف و عزت و استقلال به هیچ وجه اهمیت ندارد تنها قیمت گوجه فرنگی است که اهمیت دارد.

اگر چیز جدیدی یادم آمد به لیست فوق اضافه خواهم نمود و کلآ این لیست همیشه باز است و شما هم هرچه عشقتان می کشد می توانید به این لیست اضافه کنید.

خدایی حیفتون نمیاد که به این دین باحال ایمان نیارید؟

نظرات 5 + ارسال نظر
امیر چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1387 ساعت 03:14 ق.ظ http://paidary.blogfa.com

با سلام
دوست گرامی خرسند خواهم شد اگر تبادل لینک نماییم.

هیوا یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:44 ب.ظ

شوخی بی مزه ای بود خیلی دوست دارم در ان دنیا احوال شما را بپرسم

محسن شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 05:24 ب.ظ http://www.iran-joon.blogfa.com

برو مگه الکیه خدا ازت نگذره

مسلمان سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:55 ب.ظ

الرسول الخاتم=محمدالمصطفی

[ بدون نام ] جمعه 23 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:05 ب.ظ

هروقت مرک ........سراغت خبرم کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد