بررسی و نقد بهاییت

وب نوشته های یک آنتی بهائی در بررسی و نقد فرقه ضاله بهاییت

بررسی و نقد بهاییت

وب نوشته های یک آنتی بهائی در بررسی و نقد فرقه ضاله بهاییت

تاریخی آکنده از فساد و وابستگی

فاصله و مغایرتی که میان کشورهای استعماری و کشورهای تحت سلطه در اندیشه و منش وجود داشته، "تاثیرگذاری" را به عنوان اولویت نخست آن‌ها مطرح کرده و چگونگی تحقق آن، همچون یک دستور کار، همواره توان فکری و عملی آنان را به خود مشغول کرده است. فرقه‌گرایی به جهت فقدان اصالت و پیوستگی با بیگانگان، اهرمی مورد اعتنا در این مسیر تلقی شده است و ازهمین‌رو، فرقه‌هایی چون بهائیت مورد توجه، نفوذ و استفاده قدرت‌های استعماری اعم از شرقی و غربی بوده‌اند. مقاله پیش‌ رو با استفاده از کتاب مشهور اسماعیل رائین "انشعاب در بهائیت" مروری بر این موارد دارد.

ادامه مطلب ...

بهائیت، از دیدگاه محققان ایرانى‏

اختلاف در نظر و تحلیل همواره وجود داشته و مورخان و محققان را به دسته‌های مختلفی تقسیم و دسته‌بندی نموده است، اما در کنار اختلافات، مشترکاتی نیز وجود دارد که باید به آن‌ها توجه نمود، در این صورت شناخت بهتری از تحولات مورد بررسی حاصل می‌آید. ادامه مطلب ...

لینک به محاکمه

از همه حقیقت جویان و عدالت محوران اسلامی تقاضا داریم با قرار دادن این کدها در ابتدای وبلاگ ها و وب سایت های خود به محاکمه لینک دهند .

همچنین می توانید در بمب گوگلی محاکمه شما هم سهیم باشید . کافی است در وبلاگ ها و سایتهای خود عبارت - محاکمه - را نوشته و به سایت محاکمه لینک برقرار کنید.
عینا این نوشته را در لینک های وبلاگتان اضافه کنید :


محاکمه

خبر آمد خبری در راه است ...

دوستای عزیز ، همانطور که می دانید بررسی و نقد بهائیت در ۲ تیرماه خبری را مطرح کردیم که قرار بود خیلی زود اعلام شود . اما از آن روز تا به امروز موفق به اعلام خبر نشدیم و در عین حال کوشیدیم که بتوانیم در راهی که قدم گذاشتیم با تمام وجود تلاش کنیم .
امروز با کمال افتخار اعلام می کنیم که وب سایت محاکمه را در جواب تمام فرقه های ضاله و دست ساخته همچون بهائیت - وهابیت - قانونیان - انصارالله - سلفی - صوفی - زرتشتی و سایر فرقه های دست ساخته است با تمام وجود بنا نهادیم و قرار است از امروز با کمک نویسندگان شیعی به نقد و بررسی این فرقه ها بپردازیم . 
بزودی در طی امروز و فردا آدرس محاکمه را برای شما عزیزان اعلام خواهیم کرد .
همچنین خوشحال خواهیم شد که بتوانیم از نوشته های شما عزیزان در این وب سایت استفاده کنیم .


محاکمه :
منتقدین حرکت های اربابان کژگوی مدعی حقیقت
ان الدین عندالله الاسلام



بسم الله الرحمن الرحیم - یا علی مدد 

مثقال های طلای گوسفندان بهاء الله

جناب بهاء در کتاب اقدس صفحه 15 سطر 12 می گوید :

خداوند حکم کرده است که هریکی از مرد و زن زنا کنند میباید دیه بر بیت العدل تسلیم کند.

و مقدار آن دیه را نه مثقال طلا تعیین نموده است که اگر دو مرتبه زناء کردند لازمست دومقابل آن دیه پرداخت کنند و این حکمیست از جانب مالک السماء .
که با این حساب اگر کسی دست به عمل خلاف در فرقه بهائیت بزند باید جرائم ذیل را به بیت العدل بپردازد:

 

ادامه مطلب ...

بهائیان کافر و نجس هستند!

نظر چهار تن از مراجع تقلید و همچنین نظر دانشمند ارجمند حجت الاسلام شیخ حسین انصاریان را در رابطه با بهائیت که در ذیل فتاوای مراجع و نظر حجت الاسلام انصاریان را مشاهده می نمایید روشنگر آن است که بهائیان کافر و نجس هستند :


سوالات مطرح شده:
1-آیا بهائیت ضاله و منحرف است؟
2-آیا بهائیان نجس هستند؟
3-آیا بهائیان اجازه تبلیغ فرقه خود را در کشور از نظر شرعی دارند؟

 

ادامه مطلب ...

یک خبر خوشحال کننده

بهائی ستیزان و مخالفان بهائیت

دوستان عزیز بهائیت ستیز

خبر آمد خبری در راه است ...

 

 

 منتظر باشید

بسم الله الرحمن الرحیم – یا علی مدد

دست صهیونیسم در آستین بهائیت

ارائه چهره انسان دوستانه و صلح طلب از بهائیت و همچنین انعطاف پذیر بودن قوانین و آداب آن، برای پیروان و سوء استفاده از عدم آگاهی و اطلاع برخی از مردم و خصوصا جوانان از مسائل مذهبی، از جمله راهکارهای تبلیغی مبلغان این فرقه ضاله در ایران اسلامی می باشد.
با نگاهی به پیشینه تاریخی فرقه جعلی و دست نشانده «بهائیت» و همچنین سیر تاریخی تشکیل دولت یهود در سرزمین فلسطین، می توان به رابطه بین «بهائیت» و صهیونیسم پی برد. رابطه ای که از همان ابتدا به یک همزیستی مسالمت آمیز تبدیل شد و در ادامه هرکدام از طرفین این همزیستی سعی در تقویت طرف مقابل داشت تا در نهایت و به طور غیر مستقیم خودش را تقویت کند؛ حال یا بنا به تشخیص خود یا به تشخیص اربابان استعمارگرشان.
ادامه مطلب ...