بررسی و نقد بهاییت

وب نوشته های یک آنتی بهائی در بررسی و نقد فرقه ضاله بهاییت

بررسی و نقد بهاییت

وب نوشته های یک آنتی بهائی در بررسی و نقد فرقه ضاله بهاییت

اختلاف و تفرقه

البته در میان همه ملل اختلافات متنوع وجود دارد ولی مسئله ای که مورد توجه حقیر قرار گرفته است این است که چه طور عناصر اصلی یک حرکت (دین)به نحو فاحشی با یک دیگر اختلاف دارند.

شاید مطالعه مجدد تاریخ شیخی گری و بابی گری به تواند برخی از دوستان را قانع سازد که که این حرکت به طور بنیادی مورد سئوال است.

مسئله شیخیه پس از علی محمد شیرازی به طوز چشمگیری دچار تحول شد آنهم از سوب افرادی که برخی از آنان آصحاب سر و نزدکان جریان بابیه بودند.

شیخیه کریمخانی  باقریه  تبریزی ها (احقاقی  ثقه الاسلام و..)و اختلاف عجیب دو برادر یعنی یحیی صبح ازل و حسینعلی نوری آنهم با فاصله بسیار کم نشان از عمق انحرافات فکری و اخلاقی این جریان دارد.

ولی برخی از دوستان با ارسال مطالبی به کتاب های علی محمد شیرازی استناد کرده اند باید بزرگوارانه پذیرفت که مسئله حقیر و دوستانی که در این بحث تامل می کنند صرف نظر از نوع وابستگی! خود علی محمد شیرازی است.که به عنوان قائم آل محمد خود را معرفی کرده است. و با نوشتن کتاب بیان چنین وانمود می کند که نه تنها امام آخر شیعیان است بلکه پیامبری دیگر است که باز ذهن حقیر را مشغول می کند که چه طور این امام آخرین پیامبر هم بوده است ولی کمترین دلیل از سوی پیامبر اسلام و قرآن و ادله و شواهد دیگر در این باره  در دست نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد