صحبت های شجاعانه امام خامنه ای در مورد اسرائیل و آمریکا در شروع سال


واکنش اوباما به سخنان رهبر معظم انقلاب: به فشارها بدون در نظر گرفتن راه حل نظامی ادامه می​دهیم32

دیپلماسی - یک روز بعد از سخنان صریح رهبر انقلاب درباره مذاکره با آمریکا و هشدار نسبت به هرگونه اقدام احتمالی از سوی اسرائیل، رییس جمهور آمریکا به سخنان آیت الله خامنه ای واکنش نشان داد.

فاطمه استیری: سخنان رهبر معظم انقلاب در آغازین روز از سال 92 در حرم رضوی که در آن به بیان نکاتی در مورد موضوع مذاکره با آمریکا و تهدیدهای اسرائیل مبنی بر حمله به ایران پرداختند، با واکنش رئیس جمهور آمریکا روبرو شد.
رهبر انقلاب در سخنان خود ضمن دسته بندی دشمنان ایران تاکید کردند:«رژیم غاصب صهیونیستی در حد و اندازه ای نیست که در صف دشمنان ملت ایران به حساب بیاید و اگر غلطی از آنها سر بزند، جمهوری اسلامی ایران، تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد

اینجا باراک اوباما آخرین روز زمستان در سفر به سرزمین های اشغالی از مهم بودن امنیت رژیم صهیونیستی برای آمریکا سخن گفت.

حضرت آیت الله خامنه ای در بخش دیگری از سخنان خود، سیاست های مقامات آمریکایی که در آن همزمان موضوع مذاکره و تحریم و فشار را در دستورکار قرار داده اند را در ادامه همان سیاست "پنجه چدنی زیر دستکش مخملی" دانستند و خاطرنشان کردند: «آنها بر خلاف این ظاهر فریبی ها، حرکت برنامه ریزی شده ای را آغاز کردند و انتظار داشتند بعد از چند ماه، ملت ایران تسلیم زورگویی آنها شود و دست از فعالیت های فزاینده علمی خود بردارد اما آنچه که اتفاق افتاد خلاف خواسته و پیش بینی بدخواهان بود.»

ایشان با تاکید براینکه به مذاکره با آمریکا خوش بین نیستند، افزودند: « آمریکائی ها مدتی است که از طرق گوناگون پیغام می دهند که خواهان مذاکره جداگانه با ایران در خصوص موضوع هسته ای هستند اما من بر اساس تجربه های گذشته به چنین گفتگوهایی خوشبین نیستم، البته من مخالفتی هم ندارم» . 


حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به پیغام امریکایی ها تصریح کردند: مرتب و پی در پی پیغام می دهند «در پیشنهاد مذاکره منطقی صادقیم»، من در جواب می گویم ما به شما بارها گفته ایم در پی سلاح هسته ای نیستیم [اما] شما باور نمی کنید؛ وقتی شما سخن منطقی و صادقانه را حاضر نیستند قبول کنید ما چگونه حرفی را که بارها شما زده اید و صادقانه نبودن آن اثبات شده است را باور کنیم؟!
مقام معظم رهبری با بیان اینکه« مذاکره یک تاکتیک آمریکایی و برای فریب دادن افکار عمومی دنیا و مردم ماست» تاکید کردند: باید ثابت کنید که اینگونه نیست.

اینجا

باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا که به اردن سفر کرده بود شب گذشته به این سخنان رهبری واکنش نشان داد و در اظهاراتی دوپهلو هرچند بار دیگر «دیپلماسی» و راه حل های دیپلماتیک بدون در نظر گرفتن راه حل نظامی را مورد تاکید قرار داد؛ اما در عین حال تاکید کرد که همه گزینه ها در مورد ایران بر روی میز قرار دارد. آنچنان که سایت بی بی سی فارسی گزارش داده، اوباما که در کنفرانس مشترک با پادشاه اردن سخن می گفت خواهان حل مناقشه هسته‌ای ایران با جهان غرب از راه‌های غیرنظامی شد.


واقعا که بنده به نوعه به داشتن همچین رهبر و امام شجاعی افتخار می کنم خدا حفظش کنه برامون..

حمایت اشتون از حملات رژیم اشغالگر به غزه

حمایت اشتون از حملات رژیم اشغالگر به غزه 


مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با حمایت از حملات اسرائیل به غزه، گفت: اسرائیل حق حمایت از مردم خود در برابر این گونه حملات را دارد و من از اسرائیل می‌خواهیم تا اطمینان حاصل کند که پاسخش مناسب است.
به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز، کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز جمعه نگرانی عمیق خود دربار خشونت‌ها در سرزمین اشغالی را ابراز داشت.
وی طی بیانیه‌ای گفت: من عمیقا از افزایش درگیری‌ها در اسرائیل و نوار غزه نگران هستم.
 
وی افزود: حملات موشکی حماس و دیگر گروه‌های فلسطینی که در بحران کنونی آغاز شده، برای هر دولتی غیر قابل قبول بوده و باید متوقف شود.
 
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در ادامه با حمایت از حملات اسرائیل به غزه، گفت: اسرائیل حق حمایت از مردم خود در برابر این گونه حملات را دارد و من از اسرائیل می‌خواهیم تا اطمینان حاصل کند که پاسخش مناسب است.


نخست وزیر مصر وارد غزه شد/نتانياهو دستور توقف حملات به غزه را صادر کرد /

نخست وزیر مصر وارد غزه شد/نتانياهو دستور توقف حملات به غزه را صادر کرد / مقاومت آتش بس صهیونیستها را نپذیرفت 


هشام قندیل نخست وزیر مصر به همراه شماری از وزرای دولت این کشور وارد نوار غزه شد.
به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران  ، شبکه تلویزیونی الاقصی لحظاتی پیش در خبر فوری گزارش داد: هشام قندیل نخست وزیر مصر به همراه شماری از وزرای دولت این کشور وارد نوار غزه شد.

مرسي نيز در پيامي شديد اللحن به رژيم صهيونيستي درباره تعرض به نخست وزير مصر هشدار داد همچنين نتانياهو دستوز توقف حملات به غزه را صادر کرد.

مقاومت فلسطین در غزه، آتش بس اعلام شده از سوی رژیم اشغالگر را فریبکاری دانست.

گردانهای شهید "عزالدین القسام" تأکید کرد، آتش بس موقت اعلام شده از سوی نخست وزیر رژیم اشغالگر را به رسمیت نمی شناسد.
 
گردانهای عزالدین القسام آتش بس اعلام شده از سوی رژیم صهیونیستی را فریبکاری توصیف و اعلام کرد که دیگر در دام این فریبکاری ها نمی افتد.

موشکهای مقاومت به تل‌آويو رسيد/ اعلام جنگ همه‌جانبه از سوی رژیم صهیونیستی

موشکهای مقاومت به تل‌آويو رسيد/ اعلام جنگ همه‌جانبه از سوی رژیم صهیونیستی 91/8/25
در پی هدف قرار گرفتن شرق تل آویو از سوی موشکهای مقاومت فلسطین، کابینه رژیم صهیونیستی در سراسر سرزمینهای اشغالی اعلام جنگ کرد.


به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه المیادین، منابع آگاه دقایقی پیش از اصابت موشک گروه‌های مقاومت به منطقه تل‌ربیع واقع در شرق تل‌آویو پایتخت رژیم صهیونیستی خبر دادند.

بنابراین گزارش، گروههای مقاومت برای اولین بار از موشک فجر در این عملیات  استفاده کردند.



از سوی دیگر، کابینه رژیم صهیونیستی ساعتی پیش در بیانیه‌ای اعلام کرد؛ حملات ارتش این رژیم به نوار غزه تا زمانی که حماس تسلیم نشود، ادامه خواهد یافت.

رژیم صهیونیستی پس از اصابت موشک به تل‌آویو در سراسر سرزمین‌های اشغالی وضعیت جنگ اعلام کرد


حمایت اوباما از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه  

حمایت اوباما از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه 



باراک اوباما در تماسی تلفنی جداگانه با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و محمد مرسی، رییس جمهور مصر از تجاوزات اسراییل علیه مردم غزه حمایت کرد و آن را اقدام اسراییل برای دفاع از خود دانست.
به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از خبرگزاری فرانسه، اوباما در عین حال از نتانیاهو خواست تلاش کند در حمله به غزه از کشتار غیرنظامیان ! اجتناب شود.
نتانیاهو و اوباما متفقا در این تماس تلفنی اعلام کردند که حماس باید حملات موشکی انتقام جویانه خود به مناطق صهیونیست نشین را متوقف کند.
اوباما در تماس تلفنی خود با مرسی نیز حمایت خود را از رژیم صهیونیستی تکرار کرد و در عین حال گفت که مصر برای تنش زدایی از اوضاع منطقه نقشی کلیدی دارد.
مرسی در اعتراض به جنایات روز چهارشنبه ارتش صهیونیستی در غزه که به شهادت احمد الجعبری فرمانده ارشد گروه عزالدین قسام و دوازده فلسطینی دیگر انجامید، سفیر خود را از "اسراییل" فرا خوانده است.

اعلام وضعيت هشدار در مناطق همجوار غزه/

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران، پس از تهدیدات دو طرف اسرائیل و حماس تمامی مناطق همجوار با غزه به وسعت بیش از چهل کیلومتر در وضعیت هشدار قرار گرفته است. هرگونه تجمع در شهرها و مناطق مسکونی این منطقه در اسرائیل ممنوع اعلام شده است.

مراکز تجاری، صنعتی ، اداری و رستورانها و حتی مراکز آموزشی در این منطقه فردا تعطیل خواهند بود.

ارتش اسرائیل نیروهای ذخیر خود را به خدمت فراخوانده است و حتی واحد های غیر عملیاتی به مناطق همجوار با غزه اعزام شده اند.

با این وضع می توان گفت که ما در آستانه وقوع یک حادثه و تشدید تنش ها در این منطقه قرار گرفته .

اصابت موشك مقاومت به ناو جنگي رژيم صهيونيستي

اصابت موشك مقاومت به ناو جنگي رژيم صهيونيستي 


منابع صهيونيستي از اصابت موشک گروه‌های مقاومت به یک ناو جنگی رژیم صهیونیستی در سواحل غزه خبر مي دهند.
به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از فلسطين اليوم، منابع صهيونيستي از اصابت موشک گروه‌های مقاومت به یک ناو جنگی رژیم صهیونیستی در سواحل غزه خبر مي دهند.
 
تلویزیون رژیم صهیونیستی نيز حمله موشکی به این ناو را تأیید کرده است.

صهیونیستها قرآن کریم را سوزاندند

صهیونیستها قرآن کریم را سوزاندند


عرب نیوز در خبری با انتشار خبر شهادت "احمد الجعبري"، بالاترين مقام نظامي گردان هاي عزالدين قسام، تصویر سوخته قران کریم را که در خودروی وی بود منتشر کردند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از عرب نیوز، جنگنده هاي رژيم صهيونيستي امروز در حمله هوايي به غزه، احمد الجعبري، بالاترين مقام نظامي گردان هاي عزالدين قسام، شاخه نظامي جنبش مقاومت اسلامي فلسطين " حماس " را به شهادت رساندند.

سفیر اسرائیل از قاهره خارج شد

سفیر اسرائیل از قاهره خارج شد 


سفیر رژیم صهیونیستی در پی تصمیم مصر برای فراخواندن وی در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی، قاهره را ترک کرد.
به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از مصرس، رئيس جمهور مصر در پي حملات شديد امروز به نوارغزه سفير مصر از تل آويو را فراخواند.
در پی این تصمیم، سفیر رپی صهیونیستی در مصر، این کشور را ترک کرد.

از سر گیری جنگ علیه مردم مظلوم نوار غزه

با سلام خدمت همه دوستان و همکارن عزیز

با توجه به حمله ناجوانمردانه و وحشیانه رژیم صهیونیستی و اعمال جنایت های بیشمار آنان در نسل کشی مسلمانان در نوار غزه از امروز قصد داریم تا خبر های دسته اول از این حملات رو برای شما مخابره کنیم....