بررسی و نقد بهاییت

وب نوشته های یک آنتی بهائی در بررسی و نقد فرقه ضاله بهاییت

بررسی و نقد بهاییت

وب نوشته های یک آنتی بهائی در بررسی و نقد فرقه ضاله بهاییت

فروغ یزدان و خدایان لرزان

در آن هنگام که سرمداران بت پرستی دریافتند که نغمه روح نواز توحید اندیشه های مسموم و  افکار شیطانی آنان را در هم می پیچید و منافعشان را بخطر میاندازد وآوای نوازشگر و جان پرور لااله الاالله خط بطلان بر پیشانی عقاید فاسد و رب النوع های دروغینشان می کشد .در صدد برآمدند که عظمت و شکوه یکتا پرستی ر ازا ذهان ناپدید کننده و مردم ر بگروههای پراکنده تبدیل نمایند . این جبهه بندی در طول تاریخ در مقابل توحید و خدا گرائی از آنجا شروع شد که ویرانگران با شناخت ، متوجه شدند که اجتماع مردم در زیر لوای خداپرستی ،افکار و عقاید آلوده آنان را اشکار میسازد و دیگراجازه ندارند که در ظلمت مرگبار تشتت و پراکندگی بر موجودیت انسانها بتازند و تمامیت آنانرا بسوی خود بکشند و از آنها بهره کشی نمایند ،لذا از خطر خداشناسی و یکتا پرستی که منافع ومطامعشان را به بازی میگرفت ، وایشان را شرمگین و زبون می نمود ، می هراسیدند واز پراکندگی و بت گرائی لذت می بردند بهره ههای آنان در ظلمت خدا سازی تامین می شد و در سایه بیدانشی و جهالت مردم آرام می غنودند .

دینجهت بابیت و بهائیت را بوجود آوردند و به رهبران آنها یاددادند که ادعای خدائی کنند و بقول ظریفی شرکت سهام الوهیت و بورس تجاری خدائی باز نمایند زیرا صلای دل انگیز و پر توان لااله الا الله بر گوش سنگین این چپاولگران گران می آمد و خواب نوشین آنها را آشفته می ساخت . ضمنا مجال و موقعیت هم نداشتندکه باز بت سنگی و چوبی بسازند ،و با آویختن آنها در بتکده هها مردم را بستایش از سنگ و چوب و دعوت کنند .

لذا این بار انسان گوشتی را بجای آفریدگار بینهایت و خالق هستی ها به اذهان ساده عده ای تقدیم نمودند .

با خدایان آشنا شوید :

صفحه  5لوح هیکل الدین  (1)  وصفحه 5 ایام تسعه (2) را بخوانید تا با این خدایان گوشتی آشنا شوید ، زیرا اولی می گوید :

ان علی قبل نبیل ذات الله و کیونیته

( علی محمد ذات خدا و جوهر هستی اوست ) و این خدا سازی چنان گستاخانه اوج میگیرد تا آنجا که زاد روز خدای دومی را جشن بگیرند : فیا حبذا من طلوع هذا الفجر الذی فیه ولد من لم یلد و لم یولد (ای خوش این بامداد که در آن کسی تولد یافته که نمی زاید و نه زائیده شد) وشگفتی در اینست که روزی این خدا بزندان می افتد و فریادش در آنجا بلند میشود لااله الا انا المسجون الفرید(3) ( خدائی به غیر از من تنهای زندانی نیست )

بد نیست برای آنکه آشنائی بیشتری با اینگونه خدایان پیدا کنید بکتاب مکاتیب (4)

 جلد 2مراجعه کنید تا علاوه بر خدایان مذکر (نر) خدای مونث (ماده ) هم نظر شما را جلب کند زیرا در صفحه255 این کتاب چنین آمده که بسیاری از یاران میرزا حسینعلی در بدشت ادعای خدائی کردند و طاهره خانم (قره العین ) نیز که از یاران جناب بها ء بود انی انا الله  رادر بدشت تا عنان آسمان بلند نمود . شگفتا چگونه پیروان

 این سخنان را بدون تعمق پذیرا بوده و به آن ایمان آورده اند !؟
خدای امانتی

آری اینگونه افراد که سمبل آنها بشهادت صفحه 34 قرن بدیع (5) جلد 2 امانت دولت روس بوده اند کوشیدند تا بذر شرک و باب و بهاء پرستی را در اذهان زود باوران پاشیده و تلاش  کردند که این خدایان گوشتی نر وماده را برباره و اریکه خدائی بنشانند .متاسفانه اگر عده ای با آگاهی و شناخت چنین کردند گروهی با نااگاهی و عدم شناخت پذیرفتند و کسی را که بنا به نقل صفحه 198 کتاب قرن بدیع جلد 2 تا آخر عمر دستش میلرزید و بنا به نقل صفحه 351 کواکب الدریه (5) تا ایام آخرین پهلوی نازنینش درد میکرده و کمرش از اثر سمی که میرزا یحیی برادرش به او داده لرزان بوده ، به خدائی قبول کردند و بنا بنوشته صفحه 72 کتاب نظر اجمالی در دیانت بهائی میرزا حسینعلی را به عنوان ذات خدا و بپا دارنده آسمانها و زمین و فرستنده همه انبیاء و پادشاه روز قیامت دانستند و او را بجای افریدگار بینهایت و خدای بزرگ برگزیدند .
 آری این گروه بر عقیده خود نیز اصرار دارند و متاسفانه بهیچ عنوان حاضر نمیشوند که در مقام پاسخ برآیند اگر چه پاسخی ندارند و چگونه میتوانند ادعای خدائی میرزا حسینعلی را انکار کنند و کجا قادرند ، الوهیت و ربوبیت شخصی را که دست و کمرش تا اخر عمر می لرزیده و درد می کرده اثبات نمایند. اینجاست که روشن می شود که رهزنان فکری چه نقشه هائی طرح می کنند تا بلکه با صحنه سازیهای عاملین خود شکوه یکتا پرستی و عظمت توحید را تحقیر کنند و از این رهگذر منافع از دست رفته خود را بچنگ آورند ، ولی زهی خیال خام و سودای ناپخته ه نور خدا خاموش شدنی نیست و رب النوعهای و خدایان ساختگی و دست لرزانی نمی توانند نواردرخشان و با عظمت آفریدگار هستیها را خاموش سازند  و چه زیبا گفته است دکتر عبود بیک مارون لبنانی در خطاب به پیامبر اسلام (ص) :

ای معلم توحید امت خودرا به وحدت رهبری کن ، که نعره ادیان دیگر آن را به تفرقه و پراکندگی دعوت می کند و اگر چه سرسختان فریاد می زنند ولی آوای شوم کلاغ نمی توانند بصدای روح پرور مرغ باغ بهشت زیانی برساند .

 

 

 

 

پی نوشت ها :

1) ضمیمه بیان عربی ((تالیف علیمحمد باب ))

2) جمع آوری اشراق خاوری   

3) کتاب مبین ص 229

4) تالیف عباس عبد البهاء (فرزند خدا)        

5) تالیف شوقی افندی (نوه خدا) 

6) تالیف عبدالحسین آیتی که بعدها مسلمان شد       

 

 

منبع : سایت ایران سهراب http://www.iransohrab.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد