بررسی و نقد بهاییت

وب نوشته های یک آنتی بهائی در بررسی و نقد فرقه ضاله بهاییت

بررسی و نقد بهاییت

وب نوشته های یک آنتی بهائی در بررسی و نقد فرقه ضاله بهاییت

بیش از 300 هزار بهایی در ایران وجود دارد

دولت اسرائیل افتخارش این است که میزبان بهاییان در سرتاسر دنیاست و در تلاش برای حمایت بیشتر از بهاییت است.
به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)، «محمود قوچانی» نویسنده کشورمان و وبلاگ نویس دینی در جمع وبلاگ‌نویسان دینی که در تهران گردهم آمده بودند گفت: آنچه بهاییت از طرح یا چاپ آن در منابع خود خودداری می‌کند توبه نامه‌ای است که محمدعلی باب در ادعای مهدویت خود بازگو کرده است.
وی افزود: سید علی محمد باب که با ادعای مهدویت بنیان فرقه کذایی بابیه را گذاشته بود و چندی بعد جانشینان او با اسم بهاییت به تبلیغ و ترویج آن پرداختند، پس از دستگیری، توبه کرد و بر ادعای خود خط بطلانی عظیم کشید، اما بهاییان در حالی که می‌دانند این توبه نامه وجود دارد اما از طرح آن می حراسند.
این نویسنده کشورمان گفت: این روزها موج جدیدی از حملات بهاییت به مسلمانان آغاز شده و این وظیفه تک تک ما مسلمانان است که به نوبه خود درمقابل این تفکر پوچ برخیزیم و نگذاریم بیش از این خون شیعیان حضرت علی (ع) پایمال شود.
مدیر وب سایت ایران سهراب در ادامه افزود: در طی عمر بی‌اساس بهاییت، امروز در کشورمان بیش از 300 هزار بهایی وجود دارد که آزادانه فعالیت‌های خود را انجام می‌دهند و هیچ کسی مانع برای آنها نیست.
وی با اشاره به بدنه اصلی بهاییت ادامه داد: چه در غرب و چه در کشورمان، درصد قابل توجهی از بدنه بهاییت را یهودیانی تشکیل می‌دهند که به این فرقه پای نهاده‌اند، پس شکی نیست سکاندار اصلی این جریان پوچ دولت اسرائیل و هم دستانش است.
قوچانی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته بهاییت در ایران گفت: در شهرهایی همچون، شیراز، اصفهان، تربت جام، زاهدان، مشهد، سمنان، بابلسر و تهران، بهاییان به دلایل مختلف فرصت تکاپوی اقتصادی و اعتقادی بهتری پیدا کرده‌اند و می‌کوشند به فعالیت‌های خود گسترش دهند.
وی که در جمع بیش از 80 وبلاگ‌نویس دینی سخن می‌گفت، ادامه داد: وبلاگ نویسان باید به نقد و بررسی این تفکر اشتباه بپردازند و نه تشکیلات آن. شاید بسیاری از تشکلیلات حذف شوند اما تفکر آنها سال‌های سال باقی بماند و چه بسا بسیاری از تشکیلات باقی بمانند اما تفکرشان محو شود.
وی وظیفه تک تک وبلاگ‌نویسان که در سطوح مختلف فعالیت دارند را سنگین برشمرد و گفت: نباید گذاشت تفکری بی‌اساس بتواند شیعه بودن مسلمانان را زیر سئوال ببرد و باید با روش‌های علمی و فکری به بحث و مناظره با بهاییان پرداخت.
محمود قوچانی ادامه داد: متأسفم که بهاییت همه علوم و حکمت‌های جهانی را دانش‌هایی سطحی و کم ارزش می‌انگارد و متأسم از این که بعضی از بهایی‌ها خود را رقیب همه ادیان و جایگزین برتر خدا می‌دانند.
وی تصریح کرد: در حالی که میلیون‌‌ها نفر در دور افتاده‌ترین نقاط عالم از طریق چهره و کمک حضرت مهدی (عج) به خدا و عشق او نائل می‌شوند این بی‌اساس است که بهاییت ادعای امام زمانی می کند.
قوچانی در پایان از وبلاگ‌نویسان مسلمان خواست بپا خیزند و با قلم‌های منطقی خود به مبارزه با تفکر بی‌اساس بهاییت بپردازند و نگذارند که بیش از پیش این تفکر منحرف گسترش یابد.


منبع خبر : http://www.iqna.ir/fa/news_detail.php?ProdID=218155
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد